" KuNjungAn AnDa sAnGat beRhArGa "

Tuesday 28 February 2012

MaLu PaDa yNaG tAk sUDi

Siapalah aku di sisi kalian.Rasa lemah sangat,kekadang sedih dan berfikir sedalam-dalamnya setiap apa yang aku buat.Maafkan aku kiranya pernah menyinggung perasaan orang lain.Aku hanyalah insan biasa yang tidak sedar dan tidak pernah lari dari lakukan kesilapan.Aku memohon maaf sangat2 andainya pernah menyakiti perasaan orang lain.Tapi ketahuilah apa yang pernah aku lakukan datangnya dari hati yang ikhlas,jujur dan tiada sedikitpun niat yang terselindung.Bukan menempah nama atau perhatian semua orang.Bukan membangga kerana apa yang ada tidaklah setaraf seperti kalian.Aku menangis lagi Ya Allah..sedih,mungkin ini semua atas kekilafan diriku..aku mohon keampunan dariMU ya Allah..maafkan aku kerana terlalu emosi setiap hari.Yang menangis itu adalah aku,yang bersedih itu adalah aku,yang bersalah itu adalah aku,yang hina itu akulah jua..Ya Allah..biarlah aku hina,jijik dan yang buruk itu di sisi mereka asalkan akulah harumanMU itu di akhirat nanti.Aku tidak akan cintakan nikmat di dunia,cukuplah sekadar apa yang ada tetapi aku sangat harapkan sesuatu yang lebih di sana nanti..

No comments: