" KuNjungAn AnDa sAnGat beRhArGa "

Sunday 4 March 2012

???????...................

Sedih...sedih saja..ku kunci pintu bilik..menangis puas-puas.Biarlah..ini sudah tabiatku yang tak akan ku tinggalkan.aku suka menangis bila rasa terharu,bila rasa tertekan,bila dalam kesedihan dan segala jenis macam membuat airmata ku mudah gugur.Aku tidak ingin seorang pun dari anak melihat aku menangis walaupun pernah sesekali,anak yang bongsu bertanya kepadaku.Biarpun dia masih terlalu muda untuk mengerti tetapi dia faham keadaan yang aku lalui walaupun cuba berselindung.Entah apa yang membuat ku sebak,tiba-tiba ingin menangis,mungkinkah sebab rasa rendah diri,tersisih,tersingkir..arghhh..sedinyee...aku hilang keyakinan buat apa saja...huhu..tiada semangat untuk teruskan lagi..aku terlalu kecewa dalam hidup ini.walaupun cuba untuk berdalih tapi tak mungkin dan yang pastinya sedikit demi sedikit ia mula tersingkap dari pengetahuan semua.sampai bila aku harus seperti ini????sampai bila????perlukah kesabaranku gugur sekerat jalan??Mampukah aku teruskan??tidak mungkin...biarlah semuanya berakhir disini..aku malu kerana tidak mampu dan tiada keyakinan diri lagi..kenapa mereka bahagia sedangkan aku tidak??adakah aku tidak berhak??Ya Allah maafkan aku kerana berkata begini,semuanya kerana aku sudah menyerah kalah dengan ujianMu..aku kalah..kalah...tiada semangat lagi...:-((yang diharapkan selalu tidak menjadi...:-(( aku kalah..kalahhhh...!!:((

No comments: