" KuNjungAn AnDa sAnGat beRhArGa "

Wednesday 22 February 2012

AkU SeKaDaR di piNgGIraN

Entah mengapa tetiba rasa tak berapa sihat.Mmg kerap jadi mcam ni tapi tahan sehingga boleh.
Selagi terdaya aku akan cuba menahan.Cukuplah segala yang membebani dan mendera fikiranku.
aku tidak ingin mengungkit segala kenangan silam yang pernah singgah dalam hidupku.tetapi semakin ia dilupakan semakin ia mendekati..kenapa ye??..memang sukar dinyatakan apa yang tersurat dalam hidup kita.
namun setiap yang berlaku  akan menjadi ikhtibar di masa akan datang.tiada niat yang tersimpan lagi dalam fikiran selain dari mengorbankan diri demi masa depan anak-anakku.
cukuplah berfikir..namun aku tidak mampu untuk menyingkirkan setiap apa yang berlaku dalam hidupku lebih-lebih lagi ia sesuatu yang telah merobek kebahagiaanku selama ini..Tolonglah aku untuk menghilangkan setiap
kegelisahan dikala mata tidak berkerdip untuk mengakhiri penderitaan yang dilalui..

No comments: